hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  مشارکت شهرداری ها در لایروبی رودخانه‌ها در قالب قرارگاه شهید لولایی

 مشارکت شهرداری ها در لایروبی رودخانه‌ها در قالب قرارگاه شهید لولایی

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، در دیدار مدیر کل مدیریت بحران استان با وی اظهار کرد: برخی از شهرهای واقع در شمال استان، هم در معرض سیلاب های فراگیر و هم در معرض ریزگرد و کم آبی هستند و از طرفی شهرهای جنوبی  در معرض سیلاب های تندابی و با توجه به نزدیکی به جنگل در معرض آتش سوزی هستند. 

«سید محسن حسینی» گفت: مدیریت بحران استانداری می تواند در خصوص افزایش اعتبارات بحران شهرها و مطالعات طرح های جامع مدیریت بحران به شهرداری ها کمک نماید و یا در اجرای طرح های مطالعه شده یاری برساند. 

وی بر برگزاری کارگاه های مدیریت بحران در شهرداری های استان و پیگیری موضوعات سیلاب شهری و موضوع مشارکت شهرداری ها در خصوص لایروبی رودخانه ها در قالب قرارگاه شهید لولایی تاکید کرد. 

مدیر کل بحران استانداری گلستان نیز اظهار کرد: تجربیات جنابعالی در زمینه مدیریت سیلاب و خشکسالی در شرکت آب منطقه ای می تواند کمک شایانی به ما باشد تا بحران هایی مانند سیلاب شهری کاهش یابد. 

نعمت الله حاجی زاده بیان کرد: هماهنگی های لازم برای آموزش شهرداری ها در خصوص مدیریت بحران داشته و موضوع اعتبارات قرارگاه شهید لولایی را به صورت نظام مند پیگیری می کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد